1. korak
Svetovanje, načrtovanje in projektiranje
S strani naročnika smo prejeli povpraševanje z željo, da se pripravi tehnična izvedba svetlobnega reklamnega totema na že izdelano nosilno konstrukcijo na lokaciji v Reki. Tehnična ekipa je najprej opravila ogled na terenu (lokaciji), izvedla izmere konstrukcije. Statični izračun zaradi obstoječe konstrukcije ni bil potreben. Z naročnikom smo uskladili želje po grafični podobi in informacije predali v grafični oddelek, ki je pripravil grafično umestitev (vizualizacijo) ter izvedbene načrte za proizvodnjo.
2. korak
Izvedba in izdelava
Po uskladitvi vseh grafičnih in tehničnih detajlov z naročnikom smo določili izbrane materiale in začeli s procesom izdelave v proizvodnji. Tehnični in grafični oddelek sta pripravila računalniške datoteke za laserski razrez ter načrte za upogibanje pločevine, varjenje in električne vezave razsvetljave z LED tehnologijo. Na podlagi načrtov so se na posameznih oddelkih (oddelek razreza in varjenja, oddelek barvanja, oddelek sestave) izvedli vsi proizvodni procesi do priprave za montažo.
3. korak
Montaža
V proizvodnji smo za posamezne svetlobne kasete reklamnega stebra zaradi velikih dimenzij pripravili transportne jeklene nosilce za tovorni prevoz na lokacijo. Zaradi velikosti in teže elementov, se je montaža izvajala s pomočjo dvižnih košar in dvigal. Elementi svetlobne kasete so se pritrjevali na način obešanja na nosilno konstrukcijo in jih povezali na električno inštalacijo. Prižig in delovanje napisa se je izvedlo na način foto senzorja, ki avtomatsko uravnava delovanje glede na svetlobo okolice.
4. korak
Projektno vodenje
Projektno vodenje je potekalo na osnovi koordinacije med naročnikom (podjetjem Harvey Norman), arhitektom, glavnim izvajalcem in izvajalcem podkonstrukcije. Projektni vodja (tehnični oddelek) je poskrbel za pravočasen pretok informacij in nadzoroval celotni proces od faze načrtovanja, proizvodnje, transporta in montaže.
5. korak
Pregled, servis in vzdrževanje
Reklamni steber ima predpisano garancijo vezano na uporabljene materiale in samo izdelavo. Servis se izvaja zgolj po potrebi s strani naše ekipe serviserjev, kadar bi morebiti prišlo do nedelovanja (primer: reklamni steber ne sveti). Vzdrževanje reklamnega stebra opravimo kot eventualno čiščenje, pregled elektro inštalacij. Priporočamo, da se le-to opravi obdobno, letno vsaj enkrat ali vsaj na vsaki 2 leti delovanja, kar vpliva na daljšo življenjsko dobo reklamnega stebra ter ohranjanje svetilnosti.
Izjava stranke
Ne predstavljam si otvoritve trgovskega centra brez svetlobnih napisov in če izvajalec z izvedbo zamuja, je enako kot da objekt ne bi imel uporabnega dovoljenja. Seveda si pri velikih projektih investitor ne sme dovoliti zamude, saj je finančno breme v takem primeru … bistveno večje, kot pa tisti nekaj odstotni prihranek. Pri realizaciji velikih projektov je pomembno sodelovanje med investitorjem in ključnimi partnerji, ki vsak prispeva svoj delček v mozaik elementov.
Najpomembnejše pa je sodelovanje z ljudmi. Z ljudmi v katere zaupaš, kateri pokažejo odgovornost do posla in najpomembnejše, ljudi katere pokličeš ko se nekaj zalomi in problem odmisliš ker veš, da ga bodo rešili.
Neonart naše podjetje spremlja že 10 let in v petih letih, so se na vseh projektih dokazali za zaupanja vrednega partnerja.S takšnim korektnim odnosom s strani poslovnega partnerja me ni strah novih izzivov!
Marko Kavčič, Manager infrastructure for Harvey Norman EUROPE