SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne strani (www.neonart.si) ter spletne trgovine (www.shop.neonart.si), v nadaljevanju ponudnik/Neonart d.o.o.,  so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2).    Svetujemo Vam, da pred uporabo strani spletne strani in spletne trgovine pazljivo preberete  navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani in spletne trgovine izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, Vas prosimo, da ne uporabljate spletne strani www.neonart.si in spletne trgovine www.shop.neonart.si (v nadaljevanju ponudnik).  Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletne trgovine. Ponudnik tudi pred nakupom izrecno opozarja na splošne pogoje ter zahteva, da se kupec z njimi seznani in da se z njimi strinja, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, ne more opraviti nakupa. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče. Za kupca veljajo splošni pogoji, ki veljajo na dan oddaje naročila/oprave nakupa.  

Podatki o ponudniku

Osnovni podatki podjetja:   Naziv podjetja: Neonart d.o.o. Sedež družbe: Zagrebška cesta 20, 2000 Maribor, Slovenija, EU Poslovni račun odprt pri Addiko bank d.o.o.: SI56 3300 0000 1692 059 BIC banke: HAABSI22 Gospodarska družba je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču Maribor  Davčna številka: SI47772697 Matična številka: 5724198000 Davčni zavezanec: DA Direktor: Helena Krevh Zorec Elektronski naslov: info@neonart.si  

Cene

Vse cene v spletni trgovini www.shop.neonart.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cena, navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov pošiljanja, le ti se obračunavajo posebej. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Veljavna cena za naročnika je tista, ki je objavljena na dan naročila (tj. na dan zaključka in oddaje naročila). Cena, izpisana ob koncu naročila, je končna cena, sestavljena iz cene izdelkov in stroškov pošiljanja.  Cene iz spletne strani www.neonart.si so podane individualno glede na povpraševanje in podano ponudbo/predračun.

Naročila

Podatki o spletnem naročilu so shranjeni pri ponudniku (www.shop.neonart.si). Dosegljivi so ali v uporabniškem računu posameznega uporabnika (dostop preko interneta) ali v podatkovni bazi podjetja Neonart d.o.o (dostop osebno ali po telefonu ali prek elektronske pošte info@neonart.si). Kupec lahko pridobi kupoprodajno pogodbo (naročilo) v slovenskem jeziku. Pred zaključkom in oddajo naročila je uporabniku, v tem primeru kupcu, omogočeno, da:
  • vidi in pregleda, katere izdelke in izbral in dodal v košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka in skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • ceno in količino vseh izbranih izdelkov;
  • spreminja količino izbranih izdelkov;
  • odstrani izdelke iz košarice;
  • dodaja račun za podjetje;
  • spreminja način plačila.
Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila, zaradi česar naj kupec pred oddajo naročila preveri pravilnost podatkov. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačno podanega naslova kupca kot tudi ne za morebitne nepravilnosti zaradi napačno posredovanih podatkov. Račun za naročeno v spletni trgovini www.shop.neonart.si in plačano blago bo kupec prejel po elektronski pošti po dostavi naročenih izdelkov. Račun za izdelke izdelane po naročilu, kupec prejme po izvedeni montaži ali dostavi na naslov. Kupec bo račun prejel po elektronski pošti. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti na info@neonart.si. V primeru napake lahko kupec v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi naročilo prekliče ali spremeni brez dodatnih stroškov. Postopek nakupa v spletni trgovini (www.shop.neonart.si) Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.  

Izbira izdelka v spletni trgovini 

Vsak izdelek je predstavljen s sliko, opisom in ceno. Ko se odločite za nakup enega izmed njih, kliknete na »DODAJ V KOŠARICO«.

Nakupovalna košarica

V nakupovalni košarici so zbrani podatki o vašem naročilu (izbrani izdelki, njihova količina in cena). V pregledu košarice lahko spreminjate količino izdelkov ali izbrane izdelke odstranite iz košarice.

Prijava

Ko želite dokončati nakup v košarici, kliknete »NA BLAGAJNO«. Če ste se že kdaj prej prijavili v E-trgovino, vnesete svoj e-poštni naslov in geslo, če pa se prijavljate prvič, morate registrirati in aktivirati uporabniški račun ali nakup opravite kot gost.

Registracija, aktivacija uporabniškega računa in oddaja naročila v spletni trgovini

Tako gost, kot registriran uporabnik imata pravico do nakupa v spletni trgovini www.shop.neonart.si. Zaradi zagotavljanja varnosti in resničnosti podatkov za nakup preko spleta priporočamo registracijo v spletni trgovini. Ko izpolnite registracijski obrazec boste na navedeni email naslov prejeli aktivacijsko kodo in povezavo. Potrebno je le klikniti na povezavo v emailu in vaš račun bo aktiviran.  Po prijavi še enkrat preglejte vsebino košarice in nadaljujete s klikom na »NA BLAGAJNO«, kjer vpišete naslov, na katerega želite prejeti naročilo ("naslov za dostavo") in naslov, na katerega želite da bo račun izstavljen ("naslov plačnika"). Izberite način plačila, preverite podatke in kliknite na "NADALJUJ". V zadnjem koraku vam preostane še samo pregled podatkov in potrditev naročila (klik na "ODDAJ NAROČILO").  Pogodba o kupoprodaji je sklenjena v trenutku oddaje naročila.    V primeru da želite spremeniti podatke, kliknite zavihek katerega želite spremeniti.

Potrdilo o nakupu

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Na vaš e-naslov boste prejeli potrdilo o nakupu, izdelke pa bomo dostavili na izbran naslov predvidoma v roku do 30 delovnih dni od prejema naročila.     Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti.   V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z vašim nakupom, se sklicujte na referenčno številko naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu o nakupu.    Možnosti plačil v spletni trgovini Ponudnik (Neonart d.o.o.) uporabniku omogoča naslednji način plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:  
  • Plačilo po predračunu – VPN obrazec
Pri plačilu po predračunu se Vam izpiše predračun in vzorec položnice za plačilo. Položnico lahko plačate preko spletne banke, na banki ali na pošti. Metoda plačila preko spletnih bank je med vsemi načini plačil zagotovo najvarnejša in najhitrejša in je zato tudi najbolj zaželena. S plačilom počakajte, da Vaše naročilo preide v stanje "V obdelavi". Po opravljenem plačilu lahko pošljete potrdilo o plačilu. Tako omogočite hitrejšo obravnavo Vašega naročila. Predračun je potrebno plačati v roku 7 dni, sicer ima ponudnik pravico odstopiti od pogodbe. Plačilo se šteje za opravljeno z dnem, ko je dal uporabnik nalog za plačilo banki ali drugi organizaciji za plačilni promet.  Naročeni izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem času. V primeru plačila po predračunu se sklicujte na naslednje podatke:    Neonart d.o.o, Zagrebška cesta 20, 2000 Maribor Transakcijski račun ponudnika (Neonart d.o.o), odprt pri Addiko bank d.o.o. : SI56 3300 0000 1692 059   Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje sklic najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega naročila (npr. SI00 3045). V polju koda namena lahko izberete GDSV ali OTHR. Naročeni izdelki bodo odpravljeni v najkrajšem možnem času po prejetem plačilu.  
  1. Plačilo po povzetju (z gotovino ali s plačilno kartico) 
  Naročilo plačate dostavljavcu z gotovino ali bančno kartico, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu in držijo, če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno. Pri plačilu po povzetju z dostavno službo POŠTA SLOVENIJE, je potrebno prišteti še provizijo, katero si zaračuna POŠTA SLOVENIJE. Ta strošek nosi kupec in se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenijehttps://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-notranji-promet.pdf  
  • Plačilo ob osebnem prevzemu
Plačilo ob osebnem prevzemu je zaenkrat na voljo samo z gotovino! Naročilo plačate ob prevzemu na našem naslovu podjetja Neonart d.o.o. Zagrebška cesta 20, 2000 Maribor, z gotovino. Po obravnavi naročila Vam pošljemo sporočilo ali pa Vas pokličemo, kdaj lahko prevzamete naročeno blago.
  1. Pay Pal (plačilne in kreditne kartice Mastercard, Visa,)
  Za plačilo s storitvijo PayPal je potreben račun PayPal, v katerem stranka potrdi plačilo. PayPal lahko opravi preverjanje kreditne sposobnosti, za kar lahko uporabi tudi dostavne podatke. Za več podrobnosti si oglejte pogoje storitve PayPal.  
  • Bankart Payment (plačilne in kreditne kartice Maestro, Mastercard, Visa…)
  Plačila z debetnimi oziroma kreditnimi karticami (Maestro, Visa Electron, Visa, V Pay, Mastercard) se skladno z varnostnimi standardi vršijo preko plačilnih partnerjev. Z varnostnimi mehanizmi »Verified by Visa« in »MasterCard Secure Code« je spletno plačevanje s kreditnimi karticami zelo varno, saj je za uspešen zaključek plačila treba vpisati enkratno generirano varnostno kodo. Prosimo, sledite navodilom, da boste naročilo uspešno oddali.  

Dobavni rok

Ponudnik se bo potrudil, da bo blago odpremljeno in dobavljeno v navedenih rokih. Po oddaji naročila boste prejeli sporočilo s kopijo naročila, ki vsebuje naročene artikle in skupno ceno. V sporočilu naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z Vašim naročilom. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z Vami dogovorili o dobavnem roku. Neonart d.o.o. lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo "V obdelavi", naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner.  Vsa naročila opravljena do 10. ure bodo odpremljena še isti ali naslednji dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Tranzitni čas ne vključuje sobote, nedelje in praznikov. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosimo povprašajte). Ponudnik ne odgovarja za zamudo pri dostavi, nastalo zaradi okoliščin na strani dostavljalca. Dostava se vrši po dogovoru s šoferjem zato priporočamo, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na katero ste vedno dosegljivi (npr. Vaš mobilni telefon), saj Vas bo šofer poklical da se dogovorite za uro in kraj dostave. Naročene izdelke lahko osebno prevzamete tudi na našem naslovu podjetja Neonart d.o.o., Zagrebška cesta 20, 2000 Maribor (plačilo z gotovino).  Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila. V primeru, da zaloga poide, Vas bomo o tem nemudoma obvestili in Vam predstavili ostalo ponudbo ali Vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Upravitelj spletne trgovine www.shop.neonart.si si pridržuje pravico do zavrnitve naročenega blaga po lastni presoji. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

Strošek dostave

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in se razlikuje glede na težo naročila.   Do 2kg – 6,10 EUR  Do 5kg – 7,44 EUR  Do 10kg – 9,15 EUR  Do 15kg – 10,98 EUR  Do 20kg – 12,81 EUR  Do 25kg – 14,64 EUR  DO 31,5kg – 15,86 EUR  Nad 31,5kg – 25,62 EUR Vse navedene cene vključujejo DDV.

Odstop od pogodbe

Kupec ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Svoj odstop od pogodbe sporočite na naslov info@neonart.si ali na naslov prodajalca.  Kupec nima pravice odstopiti od pogodbe o blagu, ki je izdelano po navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam. V primeru odstopa od naročila, kupec krije stroške vrnjenega blaga, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Blago morate vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini skupaj z originalnim računom najkasneje v 14 dneh od sporočila ob odstopu od naročila. Za vrnjene izdelke ponudnik kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek

Varovanje podatkov in zasebnost

Ponudnik Neonart d.o.o. spoštuje Vašo zasebnost. Skrbno varujemo Vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom.  Več o pravilih zasebnosti ter piškotkih si lahko preberete na: LINK DO ZASEBNOSTI/PIŠKOTKOV

Pravno obvestilo

Spletna stran (www.neonart.si) in spletna trgovina (www.shop.neonart.si), kakor tudi vsi podatki, slike artiklov in grafika, prikazani na omenjenih straneh, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi posameznih podjetij so v njihovi lasti.

Odgovornosti

Lastnik spletne strani in trgovine je podjetje Neonart d.o.o. Trudimo se, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa Neonart d.o.o. ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah na spletni strani (www.neonart.si) in spletni trgovini (www.shop.neonart.si). Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, dodatna oprema). Prodajalec potrošniku dobavi blago, ki izpolnjuje subjektivne in objektivne zahteve za skladnost blaga ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave. Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Subjektivne zahteve za skladnost blaga Blago je skladno prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno: 
  1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi; 
  2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter 
  4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Objektivne zahteve za skladnost blaga Blago mora tudi: 
  1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno; 
  3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in 
  4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da: 
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,  - je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali - javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga. V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod spodnjimi pogoji in v naslednjem vrstnem redu upravičen da:  
  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga; 
  1. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka- Vzpostavitev skladnosti Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala. Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če: 
  1. je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali 
  2. izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo. Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov: 
  1. prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost; 
  3. narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali 
  4. prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Potrošnik pa lahko v vsakem primeru odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika. Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine. Izguba pravic Pravice iz prvega odstavka 81. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno evropsko in slovensko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@neonart.si ali na poštni naslov: Neonart d.o.o. Zagrebška cesta 20 2000 Maribor Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Neonart d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Neonart d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Neonart d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Shop.neonart.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ključni predpisi

  • Obligacijski zakonik (Uradni list RS, št. 97/07 - uradno prečiščeno besedilo, 64/16 - odl. US, 20/18)
  • Zakon o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP-I), Uradni list RS, št. 21/1995, 9/2001, 30/2001 - ZCUKPIL, 43/2004, 17/2006, 114/2006 - ZUE, 139/2006, 68/2008, 110/2013, 56/2015, 63/2016 - ZKUASP, 59/2019, 130/2022
  • Zakon o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), Uradni list RS, št. 57/2000, 30/2001 - ZODPM-C, 25/2004, 73/2004 - ZN-C, 61/2006 - ZEPT, 46/2014, 121/2021 - ZEISZ, 130/2022
  • Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Uradni list RS, št. 61/2006, 45/2008 - ZArbit, 79/2009, 19/2015, 189/2021 - ZDU-1M, 18/2023 - ZDU-1O, 30/2024 - ZIUETDS
  • Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2), Uradni list RS, št. 130/2022, 151/2022, 18/2023 - ZDU-1O, 95/2023 - ZIUOPZP, 131/2023 - ZORZFS
  • Zakon o gospodarskih družbah (ZGD-1), Uradni list RS, št. 42/2006, 60/2006 - popr., 26/2007 - ZSDU-B, 33/2007 - ZSReg-B, 67/2007 - ZTFI, 10/2008, 68/2008, 42/2009, 33/2011, 91/2011, 100/2011 - skl. US, 32/2012, 57/2012, 44/2013 - odl. US, 82/2013, 55/2015, 15/2017, 22/2019 - ZPosS, 158/2020 - ZIntPK-C, 175/2020 - ZIUOPDVE, 18/2021, 18/2023 - ZDU-1O, 75/2023
  • Zakon o medijih (ZMed), Uradni list RS, št. 35/2001, 54/2002 - skl. US, 62/2003, 73/2003 - odl. US, 113/2003 - odl. US, 16/2004 - odl. US, 123/2004 - odl. US, 96/2005 - ZRTVS-1, 60/2006, 69/2006 - ZOIPub, 36/2008 - ZPOmK-1, 90/2010 - odl. US, 87/2011 - ZAvMS, 77/2010 - ZSFCJA, 47/2012, 47/2015 - ZZSDT, 22/2016, 39/2016, 45/2019 - odl. US, 67/2019 - odl. US, 49/2020 - ZIUZEOP, 61/2020 - ZIUZEOP-A, 82/2021
  • Zakon o plačilnem prometu (ZPlaP), Uradni list RS, št. 30/2002, 52/2002 - ZJA, 75/2002 - ZIZ-A, 15/2003, 2/2004 - ZPNNVSM, 37/2004, 100/2005 - odl. US, 39/2006, 114/2006 - ZUE, 131/2006 - ZBan-1, 102/2007, 126/2007 - ZFPPIPP, 58/2009 - ZPlaSS, 34/2010 - ZPlaSS-A, 59/2010 - ZOPSPU
  • Zakon o trgovini (ZT-1C), Uradni list RS, št. 24/2008, 47/2015, 139/2020, 112/2021 - ZIUPGT, 161/2022
  • Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Uradni list RS, št. 163/2022
  • Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Uradni list RS, št. 130/2022
  • Zakon o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), Uradni list RS, št. 117/2006, 52/2007, 33/2009, 85/2009, 85/2010, 18/2011, 78/2011, 38/2012, 40/2012 - ZUJF, 83/2012, 14/2013, 46/2013 - ZIPRS1314-A, 101/2013 - ZIPRS1415, 86/2014, 90/2015, 77/2018, 59/2019, 72/2019, 61/2020 - ZIUZEOP-A, 175/2020 - ZIUOPDVE, 203/2020 - ZIUPOPDVE, 112/2021 - ZIUPGT, 206/2021 - ZDUPŠOP, 3/2022, 29/2022 - ZUOPDCE, 144/2022, 114/2022 - ZNUDDVE, 40/2023 - ZDavPR-B, 122/2023, 196/2021 - ZDOsk, 163/2022 - ZDOsk-A, 84/2023 - ZDOsk-1