Niste našli kar iščete? Poglejte tudi ostale kategorije
Svetujemo Vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene
Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji.
Če se s pogoji ne strinjate, Vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine
‘shop.neonart.si’. Neonart d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik) si pridržuje pravico do
spremembe pogojev na spletni strani ‘shop.neonart.si’ kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče
za kupce, zato Vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.
Osnovni podatki podjetja:
Naziv podjetja: Neonart d.o.o.
Sedež družbe: Zagrebška cesta 20, 2000 Maribor
Poslovni račun odprt pri Addiko bank d.o.o.: SI56 3300 0000 1692 059
BIC banke: HAABSI22
Gospodarska družba je vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču Maribor
Osnovni kapital: 125.188,00 EUR
Identifikacijska številka: SI47772697
Matična številka: 5724198000
Davčni zavezanec: DA
Direktor: Helena Krevh Zorec
Vse cene v spletni trgovini ’shop.neonart.si’ so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cena, navedena ob posamezni embalaži, ne vsebuje stroškov pošiljanja. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Veljavna je tista cena, ki je objavljena na dan naročila (tj. na dan zaključka in oddaje naročila).
Cena, izpisana ob koncu naročila, je končna cena, sestavljena iz cene izdelkov in stroškov pošiljanja.
Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za
morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova. Račun za naročeno in plačano blago bo
kupec prejel po pošti skupaj z naročenim blagom.
Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti na info@neonart.si.
Vsak artikel je predstavljen s sliko, opisom in ceno. Ko se odločite za nakup enega izmed njih, kliknete »DODAJ V KOŠARICO«.
V nakupovalni košarici so zbrani podatki o vašem naročilu (izbrani izdelki, njihova količina in cena). V pregledu košarice lahko spreminjate količino izdelkov ali izbrane izdelke odstranite iz košarice.
Ko želite dokončati nakup v košarici, kliknete »NA BLAGAJNO«. Če ste se že kdaj prej prijavili v E-trgovino, vnesete svoj e-poštni naslov in geslo, če pa se prijavljate prvič, morate registrirati in aktivirati uporabniški račun.
Tako GOST, kot registriran uporabnik imata pravico do nakupa v spletni trgovini "shop.neonart.si". Zaradi zagotavljanja varnosti in resničnosti podatkov za nakup preko spleta priporočamo registracijo v spletni trgovini. Ko izpolnite registracijski obrazec boste na navedeni email naslov prejeli aktivacijsko kodo in povezavo. Potrebno je le klikniti na povezavo v emailu in vaš račun bo aktiviran. Po prijavi še enkrat preglejte vsebino košarice in nadaljujete s klikom na »NA BLAGAJNO«, kjer vpišete naslov, na katerega želite prejeti naročilo ("naslov za dostavo") in naslov, na katerega želite da bo račun izstavljen ("naslov plačnika"). Izberite način plačila, preverite podatke in kliknite na "NADALJUJ". V zadnjem koraku vam preostane še samo pregled podatkov in potrditev naročila (klik na "ODDAJ NAROČILO"). V primeru da želite spremeniti podatke, kliknite zavihek katerega želite spremeniti.
Na vaš e-naslov boste prejeli potrdilo o nakupu, izdelke pa bomo skupaj z računom dostavili na izbran naslov. V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z vašim nakupom, se sklicujte na referenčno številko naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu o nakupu.
Pri plačilu po predračunu se Vam izpiše predračun in vzorec položnice za plačilo. Položnico lahko plačate preko spletne banke, na banki ali na pošti. Metoda plačila preko spletnih bank je med vsemi načini plačil zagotovo najvarnejša in najhitrejša in je zato tudi najbolj zaželena. S plačilom počakajte, da Vaše naročilo preide v stanje "V obdelavi". Po opravljenem plačilu lahko pošljete potrdilo o plačilu. Tako omogočite hitrejšo obravnavo Vašega naročila.
SI56 3300 0000 1692 059, odprt pri Addiko bank d.o.o.
Naročilo plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu in držijo, če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno.
Pri plačilu po povzetju z dostavno službo POŠTA SLOVENIJE,
je potrebno prišteti še provizijo, katero si zaračuna POŠTA SLOVENIJE. Ta strošek nosi kupec
in se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenijehttps://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-notranji-promet.pdf
Naročilo plačate ob prevzemu na naši upravi z gotovino. Po obravnavi naročila Vam pošljemo sporočilo ali pa Vas pokličemo, kdaj lahko prevzamete naročeno blago.
Ponudnik se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Po oddaji naročila boste prejeli sporočilo s kopijo naročila, ki vsebuje naročene artikle in skupno ceno. V sporočilu naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z Vašim naročilom. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z Vami dogovorili o dobavnem roku. Neonart d.o.o. lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo "V obdelavi", naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner. Vsa naročila opravljena do 10. ure bodo odpremljena še isti ali naslednji dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Tranzitni čas ne vključuje sobote, nedelje in praznikov. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosimo povprašajte). V nobenem primeru pa spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave.
Dostava se vrši v po dogovoru s šoferjem zato priporočamo, da ob naročilu navedete
telefonsko številko, na katero ste vedno dosegljivi (npr. Vaš GSM), saj Vas bo šofer
poklical da se dogovorite za uro in kraj dostave. Naročene izdelke lahko osebno prevzamete
tudi na naši upravi (plačilo z gotovino).
Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila.
V primeru, da zaloga poide, Vas bomo o tem nemudoma obvestili in Vam predstavili ostalo
ponudbo ali Vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Upravitelj spletne trgovine
‘shop.neonart.si’ si pridržuje pravico do zavrnitve naročenega blaga po lastni presoji.
Osebni prevzem je možen na Neonart d.o.o., Zagrebška cesta 20, 2000 Maribor.
Vrednost naročila 0 – 200 EUR = 4,5 EUR.
Nad 200 EUR = brezplačno.
Vse navedene cene vključujejo DDV.
V skladu z določili 43.člena Zakona o varstvu potrošnikov lahko naročeno blago, ki ste ga kupili, iz kakršnegakoli razloga vrnete v 14 dneh od prejema.
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Svojo reklamacijo sporoči na naslov info@neonart.si
Blago morate vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini skupaj z originalnim računom najkasneje v 14 dneh od prejema sporočila ob odstopu od pogodbe. Možnost vračila ne velja za izdelke, programsko opremo, programsko opremo z kodo, avdio- in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Stroške pošiljanja reklamiranega blaga krije kupec. Ponudnik krije stroške pošiljanja
reklamiranega blaga le v primeru vračila zaradi dostave napačnega blaga, tj. če kupec ne
dobi blaga, ki ga je naročil.
V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik krije stroške blaga.
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
‘shop.neonart.si’ spoštuje Vašo zasebnost. Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni nakupovalni center ’shop.neonart.si’ je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev ‘shop.neonart.si’. ‘shop.neonart.si’ ali njegov upravitelj ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z Vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa.
Skrbno varujemo Vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletno mesto ‘shop.neonart.si’ dobro skrbi za varnost Vaših osebnih podatkov in spoštuje Vaše izbire za njihovo nameravano rabo.
Spletna trgovina ’shop.neonart.si’ in vsi podatki, slike artiklov in grafika, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi posameznih podjetij so v njihovi lasti.
Lastnik spletne trgovine je podjetje Neonart d.o.o. Trudimo se, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa Neonart d.o.o. ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah na spletni strani ‘shop.neonart.si’. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, dodatna oprema).
Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od
prevzema blaga, v skladu z ZVPot.
Napaka je stvarna, kadar:
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti (na elektronski naslov: info@neonart.si) v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu artikla bomo bodisi:
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@neonart.si ali na poštni naslov:
Neonart d.o.o.
Zagrebška cesta 20
2000 Maribor
Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Neonart d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Neonart d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi Neonart d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Shop.neonart.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Niste našli kar iščete? Poglejte tudi ostale kategorije
Pošljite nam povpraševanje ali vaše zanimanje in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali
ponudbo in več informacij. Z veseljem vam bomo svetovali pri vseh vaših izzivih.